Szegedi Feriék egyszerűen nem hiányozhatnak a Mikulás Rallye nevezési listájáról, 15 éve minden évben indulnak. Nem is akárhogy, a „mini” csapat csupán kettőjükből áll, ők ketten maga a szervizcsapat is, élő példák arra, hogy minimális feltételekkel is lehetnek győztesek.
Ifj. Kanyik Anti és Endrész Pisti fülig érő szájjal dagasztotta a sarat, a 25., jubileumi Mikulás Rallye-n, ahol a fiúk az elsőtől az utolsó méterig kiélvezték a kocsijukat és az évük utolsó futamát is. Ifj. Kanyik Antallal beszélgettünk.
A Klausz Kristóf, Csányi Botond és a Skoda Fabia Rallye2 Evo alkotta trió méltó eredménnyel zárta az 25. jubileumi Mikulás Rallye-t, amely egyben a szezon záró futama. Végig kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtott, rögtön az élre tört és ezt az eredményt a verseny végéig meg is tartott. A fiatal kettős egész évben tanult, bízik benne, hogy jövőre innen tudják folytatni.
Klauszék úgy tűnik ki vannak éhezve a győzelemre, hiába egy-két hiba –a gyorsasági végén beleakadt egy póznába, ekkor még bíztak benne, hogy nem lett az autónak komoly baja-, mindent megtesz, hogy előnyét tovább növelje.
A harmadik gyorsasági szakaszt is a Klausz- Csányi kettős húzta be, nem kevéske előnnyel, így már bő fél percre tornázta előnyét a második helyen lévő Csomósékkal szemben. „Ezen az eredményen az is lászik, hogy minden méterét élvezzük, repkedünk össze vissza”, mesélte élményeit a fiatal Skodás tehetség.
Az egykor buliversenynek induló futam az évek alatt cseppet sem veszített fényéből, sőt egyre népesebb a versenyzők körében. Népszerűségének egyik oka, hogy itt nemcsak licences versenyzők indulhatnak, hanem a pilóták megautóztathatják barátaikat, családtagjaikat vagy szponzoraikat is.
Ifj. Kanyik Anti és Endrész Pisti várakozását jócskán felülmúlta a Mikulás Rallye hivatalos tesztjén az a versenyautó, amivel a fiúk vasárnap fognak rajthoz állni a híres, és méltán hírhedt lőtéri pályákon.
Várnai Dávid és Szabó Tomi a világ összes kincséért sem hagyná ki a murvás versenyeket, így egy percig sem volt kérdéses, hogy 2021-ben is rajthoz állnak a Mikulás Rallye-n. Várnai Dáviddal beszélgettünk.
Péter Palkó és Varga Kristóf egy szempillantás alatt rákapott tavaly a Mikulás Rallye ízére, így a fiúk megfogadták, hogy ebből a mókából 2021-ben sem akarnak kimaradni. Péter Palkóval beszélgettünk.
Krajnyák Petra számára csak a navigátora lesz ismerős a Mikulás Rallye-n, hiszen ezúttal az Édesapja, Krajnyák Péter diktálja majd neki az itinert, a 102-es rajtszámú Can-Am-ben. Krajnyák Petrával beszélgettünk.
Herczig Patrik újonc versenyzőként édesapja nyomdokaiban lépve, most édesapja autójával indul, ami jelen pillanatban egy egyszeri alkalomra szól, de nem tudja mit hoz a jövő…
A Rafael-Szabó kettős is megjáratja a jubileumi Mikulás Rallye-n Porschéját, habár nem a legideálisabb autója számára, nagyon szereti a Veszprém környéki pályákat.
Ollé Sasára jellemző, hogy minden évét és minden autóját a hagyományt teremtő Mikulás Rallye-val búcsúztat. Most sincs ez másként, nemcsak a 2021-es esztendő, hanem a Skoda Fabia R5 utolsó versenye is lesz ez.
Két ismerős gyors vár Csabira és Zolira a murva ralin, amin ötször mehetnek rajta végig.
Várkonyi Szabiék sem hiányozhatnak a Mikulás Rallye nevezési listájáról, habár ők inkább aszfaltmenők az elmúlt években szinte csak murvás futamokon indultak. Idei autójuk ismerős a szurkolók számára, hiszen Turán Friciék bajnokesélyes Volkswagen Polojával vágnak neki az egynapos viadalnak.
A Tóth- Szabó kettős R5-ös Skodájával áll rajthoz a közönségkedvenc viadalnak, hogy egy tisztességes helytállással végre az abszolút 10-ben végezzen.
Bútor Robi is azon neves pilóták közé tartozik, akik habár szögre akasztották a bukósisakjukat, vannak versenyek, amin muszáj indulniuk, a Mikulás Rallye ezen futamok közé tartozik. Visszavonulása óta is hatalmas szurkolótáborral büszkélkedhet, szinte vonzza a nézőket, hétvégi tesztjére is sokan kilátogattak, ami sajnos nem úgy sikerült ahogy várta…